Artykuły
Wyświetlono rezultaty 1-8 z 8.
Reguły Porté
Tłumaczenie zasad z "Montaigne"
18-12-2008 00:13 | Ainsel | Komentarze: 4
Przekazywanie przedmiotu
Mag Porté może przekazać jeden z okrwawionych przedmiotów (wykonując test Rezonu + Kolekcji) innemu magowi. Czarnoksiężnik odbierający przedmiot czuje wtedy charakterystyczne mrowienie, informujące o nadchodzącej przesyłce. Przemieszczenie obiektu trwa dwie Akcje: podczas p...
William Shapeword
Łotr, odmieniec z Dworu Unseelie
25-11-2008 22:55 | Ainsel | Komentarze: 4
William to szalony i okrutny Unseelie o niesamowitym talencie do tworzenia i spisywania tragicznych historii. Dzięki jego znajomości magii Glamour oraz zatraceniu w sztuce, William uzyskał moc wprawiania wymyślonych przez siebie opowieści w życie.
Dawno, dawno temu, gdzieś w Avalonie…
̷...
Ardyspelk
Magiczny artefakt Sidhe
17-11-2008 20:53 | Ainsel | Komentarze: 2
Ardyspelk to magiczna klepsydra stworzona lata temu przez Armadilla, jednego z najbardziej utalentowanych rzemieślników zamieszkujących dwór Królowej Sidhe.
Wygląd
Przedmiot ma trzydzieści centymetrów wysokości i piętnaście centymetrów średnicy. Srebrne ramki podtrzymujące szklaną cześć klepsydry...
Siedem pomysłów na: Morskie opowieści
Pomysły na pirackie i morskie przygody
18-10-2008 17:07 | Ainsel | Komentarze: 18
Wielki Wyścig
Rok rocznie książę Falisci pod swym patronatem organizuje największe i najbardziej emocjonujące wyścigi morskie w Thei: regaty Porta Serafina – Freiburg. Wyścig od dwudziestu lat gromadzi wielu śmiałków, gotowych w zamian za sławę, łaskawe spojrzenia dam, bądź główną nagrodę ...
Pirackie Zaszłości
Tłumaczenie Zaszłości z "The Pirate Nations"
10-10-2008 22:54 | Ainsel | Komentarze: 1
Wygnaniec
Dawniej miałeś miejsce, które mogłeś nazwać domem. Jednak stało się coś strasznego i nie możesz do niego powrócić pod karą śmierci. Kiedy bierzesz tę Zaszłość, musisz wybrać jeden z krajów – jeśli kiedykolwiek rozpozna cię tam osoba, która nie jest ci przychylna, zostaniesz stracony...
Bitwy morskie
15-09-2008 17:59 | Ainsel | Komentarze: 4
Bitwy morskie przez autorów 7th Sea potraktowane zostały po macoszemu, a metody ich prowadzenia przedstawiono czysto mechaniczne. Przez to wydają się one mało atrakcyjne, zarówno dla Mistrza Gry, jak i Graczy. W artykule tym przedstawiam więc kilka fabularnych rozwiązań, które mogą uatrakcyjnić ten,...
Tak gwizdając, potonęli
Przesądy i kary marynarskie
21-06-2008 20:44 | Ainsel | Komentarze: 14
Artykuł ten ma na celu przybliżenie czytelnikowi obyczajów, przesądów i zasad występujących w środowisku braci żeglującej w 7th Sea. Zarówno gracze jak i Mistrzowie Gry znajdą tu garść przydatnych informacji, które mogą, choćby w pewnym stopniu, uatrakcyjnić i nadać kolorytu sesjom rozgrywanym na mo...
Kraken, czyli stwora opisanie
Bestia morska
21-01-2008 11:05 | Ainsel | Komentarze: 15
Najsampierw wielka mgła, niczem Vendelska śmietana, otoczyła nasz slup. Morze, z początku spokojne jak ta tafla zwierciadła, burzyć się poczęło, pienić i bulgotać, a już w chwili następnej macki, państwo moi, macki wystrzeliły były spod powierzchni i nim ludzie dopaść harpunów zdążyli, czy armatkę p...